Wysyłka i dostawa
Dbając o komfort składania zamówień oraz ich bezpieczeństwo w trakcie podróży, zadbaliśmy o każdy szczegół wysyłki oraz dostawy. W SISLO zapewniamy:
-
Dostawę na terenie całej Polski i Unii Europejskiej
-
Staranne zabezpieczenie przesyłek
-
Bezpośredni kontakt w przypadku opóźnienia dostarczenia przesyłki z przyczyn od nas niezależnych oraz szybką reakcję
DOSTAWA
Proponujemy następujące opcje dostawy:
1. Dostawa STANDARD (kurier):
-
Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
-
Koszt dostawy STANDARD wynosi 25 zł.
-
Dostawa STANDARD realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej
-
Dostawa STANDARD na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)
-
2. Dostawa GABARYT (paleta euro; max. wysokość 2,1 m):
-
Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
-
Koszt dostawy GABARYT wynosi 300 zł.
-
Dostawa GABARYT realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej
-
Dostawa GABARYT na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)
3. Dostawa GABARYT + (przekroczenie wymiaru palety euro):
-
Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
-
Koszt dostawy GABARYT + wynosi 350 zł.
-
Dostawa GABARYT + realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej
-
Dostawa GABARYT + na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)
4. Dostawa PONADGABARYT (paleta NST – 2x paleta euro; max. wysokość 2,1 m)
-
Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
-
Koszt dostawy PONADGABARYT wynosi 600 zł.
-
Dostawa PONADGABARYT realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej
-
Dostawa PONADGABARYT na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)
5. Dostawa PONADGABARYT + (przekroczenie wymiaru palety NST)
-
Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
-
Koszt dostawy PONADGABARYT + wynosi 650 zł.
-
Dostawa PONADGABARYT + realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej
-
Dostawa PONADGABARYT + na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)
PŁATNOŚCI
Proponujemy następujące metody płatności za zamówienie:
-
Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry)
-
Przelew na rachunek firmowy (płatność z góry)
Informacje dodatkowe:
- Towar zakupiony w sklepie sislo.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
-
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.
-
Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od otrzymania potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego (Paynow), przy czym termin dostawy może różnić się w zależności od wybranego przez Państwa towaru, o czym zostaniecie Państwo poinformowani w procesie składania Zamówienia. W przypadku zamówień dotyczących wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych lub produkowanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu, nawet do 10 tygodni. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku. W razie wątpliwości, co do czasu wysyłki towaru, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym sklepem.
-
W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, czas doręczenia nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze, liczone od dnia wysyłki
-
Szczegóły dotyczące realizacji dostawy towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym towarze, a także w karcie „Zamówienia”.
-
WAŻNE! Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (biuro@sislo.pl) lub telefonicznie (+48 731 262 184).
-
Reklamacje bez wypełnionego formularza reklamacyjnego nie będą uwzględniane.
-
Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z najdłuższym terminem realizacji.
-
Podany czas realizacji zamówienia zawsze dotyczy dni roboczych.