Wysyłka i dostawa

Dbając o komfort składania zamówień oraz ich bezpieczeństwo w trakcie podróży, zadbaliśmy o każdy szczegół wysyłki oraz dostawy. W SISLO zapewniamy:

  • Dostawę na terenie całej Polski i Unii Europejskiej

  • Staranne zabezpieczenie przesyłek

  • Bezpośredni kontakt w przypadku opóźnienia dostarczenia przesyłki z przyczyn od nas niezależnych oraz szybką reakcję

DOSTAWA

Proponujemy następujące opcje dostawy:

       1. Dostawa STANDARD (kurier):

  • Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu

  • Koszt dostawy STANDARD wynosi 25 zł.

  • Dostawa STANDARD realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

  • Dostawa STANDARD na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)

  • 2. Dostawa GABARYT (paleta euro; max. wysokość 2,1 m):

  • Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu

  • Koszt dostawy GABARYT wynosi 300 zł.

  • Dostawa GABARYT realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

  • Dostawa GABARYT na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)

    3. Dostawa GABARYT + (przekroczenie wymiaru palety euro):

  • Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu

  • Koszt dostawy GABARYT + wynosi 350 zł.

  • Dostawa GABARYT + realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

  • Dostawa GABARYT + na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)

    4. Dostawa PONADGABARYT (paleta NST – 2x paleta euro; max. wysokość 2,1 m)

  • Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu

  • Koszt dostawy PONADGABARYT wynosi 600 zł.

  • Dostawa PONADGABARYT realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

  • Dostawa PONADGABARYT na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)

    5. Dostawa PONADGABARYT + (przekroczenie wymiaru palety NST)

  • Obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu

  • Koszt dostawy PONADGABARYT + wynosi 650 zł.

  • Dostawa PONADGABARYT + realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

  • Dostawa PONADGABARYT + na terenie Polski i w pozostałych Unii Europejskiej realizowana jest tylko przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia)

PŁATNOŚCI

Proponujemy następujące metody płatności za zamówienie:

  • Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry)

  • Przelew na rachunek firmowy (płatność z góry)

Informacje dodatkowe:

  1. Towar zakupiony w sklepie sislo.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.

  3. Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od otrzymania potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego (Paynow), przy czym termin dostawy może różnić się w zależności od wybranego przez Państwa towaru, o czym zostaniecie Państwo poinformowani w procesie składania Zamówienia. W przypadku zamówień dotyczących wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych lub produkowanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu, nawet do 10 tygodni. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku. W razie wątpliwości, co do czasu wysyłki towaru, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym sklepem.

  4. W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, czas doręczenia  nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze, liczone od dnia wysyłki

  5. Szczegóły dotyczące realizacji dostawy towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym towarze, a także w karcie „Zamówienia”.

  6. WAŻNE! Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (biuro@sislo.pl) lub telefonicznie (+48 731 262 184).

  7. Reklamacje bez wypełnionego formularza reklamacyjnego nie będą uwzględniane.

  8. Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z najdłuższym terminem realizacji.

  9. Podany czas realizacji zamówienia zawsze dotyczy dni roboczych.

X